Home again..

Så var man hemma igen..
Vintern verkar förflytta sig med mig, för nu är kylan på väg söder ut och norrland väntar plusgrader. Att SSSB inte kan förstå sig på elektricitet gör inte det hela bättre, jag sitter i mitt hus iklädd fleecetröja och tjocksockar upp till knäna. Fleecetröjan som jag fyndade vid mitt och bellas besök på Adidas outlet:en, har hitills varit till stor nytta. Förutom detta har den formodligen även gjort att jag ser, lite rikare, lite sportigare och lite flatigare ut. Vet inte vad jag ska lägga för värdering i detta. Nu ska jag ta tag i mitt nyårslöfte som innebär att bli tidseffektiv. Så nu byts bloggandet mot pluggande.. au revoir.!

Är glad över att vara tillbaka i Stockholm samtidigt som det är lite ensamt här utan "swedish corner"!  Mippe och Natasha, KOM HEM! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0