3 mot 1..

3 mot 1 på fikat igår. Endast Kakan ville att jag skulle ha kvar min extremt långa lugg som får mig att likna en dränkt hund. Hon tyckte den utstrålade danger.. Något som faktiskt fick mig att vilja ha kvar den, för jag antar att motsattsen till dangerous är mesig. Och en mesig hundvalp är ju ännu värre! På tal om hundvalp vill jag förresten ha en fransk bulldog!
Hur som helst, mycket på grund av min enorma kreativitets-impuls fick luggen igår lov att ryka & jag tog fram saxen och började leka frisör sådär på kvällskvisten.
Mitt i allt, när jag stod där med hår i ögonen, i ansiktet, över hela kläderna, ja överallt, kom Mippe med kompanjon förbi lullandes med rödvin i högsta hugg (för att snylta såklart!).. inte uppskattat? Jo, faktiskt! :)
Nu är jag på skolan, för efter jag "lekt frisör" blev det en tidig kväll.. och trots att mina grannar väckte mig 3 ggr inatt är jag mer än redo för Calli ikväll!


Kommentarer
Postat av: parvi

men papi, du får skaffa skype... om du gör det, sök efter katjapariainen utan mellanslag, så är det ju gratis att prata.



puss puss

2009-01-31 @ 17:45:41
URL: http://www.fuckhtml.blogspot.com
Postat av: papi

papi har skype, så nu är det bara att vi addar varandra.! :) Hoppas Paris e bra.!

2009-02-07 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0