Jag vill mörda Expert.

Jag vill gråta, jag vill slå någon och jag vill definitvt mörda expert. Bara tanken på att jag sitter här i skolans datorsal med min hemtenta och att jag tvingats sitta här helt i onödan under en mycket lång tid gör mig tokig.
Min dator har nu varit inne på lagning i 4 veckor. En spricka som skulle gå på försäkringen. Idag, 4 veckor senare får jag ett sms inlett med "Bästa kund.." där dom meddelar att sprickan inte kommer att gå på försäkringen, att det kommer kosta 4461,20 om jag överhuvudtaget vill att dom ska laga den (För nääää, dom har inte gjort någonting på dessa 4 veckor) & att det kommer kosta 600 bara att få den tillbaka utan åtgärd.
Ett telefonsamtal senare är jag fortfarande lika upprörd men behöver inte längre betala 600 kronor! Ilska, saklighet och tårar hjälper mot det mesta!


Kommentarer
Postat av: parvi

kan tänka mig, jag har också fått en spricka på min, fast inte på kärmen, vill inte lämna in den bara pgs, att jag är rädd att jag skulle bli utan dator i flera år. USch! jag lider med dig.



annars allt bra?



xx

2009-02-13 @ 12:02:58
URL: http://www.fuckhtml.blogspot.com
Postat av: Carlenius

Så jävla dåligt, men skönt att slippa lägga ut dom där 600!

2009-02-16 @ 18:25:48
URL: http://carlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0