vykort ...

Jag borde skriva på min hemtenta, men jag skriver här istället. Orsaken är att jag inte har något att skriva på hemtentan och att jag istället ska läsa. Ska i och för sig också bli ritkigt skönt, ihokrupen i min säng med en stor tekopp. Men trots detta är det alltid svårt att komma igång och läsa. why?
Idag har jag fått ett vykort av mamma och pappa som varit i grekland. Det var gulligt och jag vet att det är tanken som räknas, men vad tänkte dom egentligen när dom diktade ihop ett vykort som låter som om det skulle kunna vara skickat till vem som helst, nästan iallafall. Här är underbart, vi solar etc, går att läsa på kortets baksida. Om det inte vore så att jag visste att dom på riktigt saknade mig och på riktigt älskade mig hade jag nog blivit irriterad. Nu är jag bara irriterad på den norm som säger att man ska skriva riktigt tråkiga vykort, inget personligt, inget intressant.? Är det här typsikt svenskt? Hur som helst tänker jag verkligen ändra på det nästa gång jag åker på semester.. so expect a crazy postcard.
Förutom detta, kan jag meddela att mor och far även var här och att det var hur trevligt som helst, att jag fick en väska som jag älskar och att jag plötsligt kände mig mer än spoiled. Och för er som fortfarande tror att mina föräldrar inte älskar mig, med tanke på att de även försöker köpa min kärlek, kan jag meddela att ni trots allt har fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0