Tjejer ska vara sexiga, eller?

Känner man sig inte duktig när man vaknar upp till barnprogrammen, det är liksom tidigare än vad man behöver. Hur som helst då jag inte ville titta på Molle eller vad han nu heter böt jag till MTV. Förutom ett program om supermodeller med midjemått på 20 centimeter visades en reklam där tjejer uppmanas ringa "för att vinna sexiga väskor och killar för coola prylar". 1. Ursäkta men finns det något löjligare.? 2. Det är vidirgt att det här är vad dagens tonåringar tittar på!

Kommentarer
Postat av: katja

löjligt... jag har gett upp med att vara arg, hade en arg feminist period där ett tag, tror jag blev helt knäpp och började bråka och i frågasätta allt. Vet du vad jag blev, en unisex! svårt bara att få folk att fatta. Dom som har dumma åsikter skiter man i! inte bråka! orka!



saknar dig min pappa

2008-09-29 @ 01:52:53
URL: http://www.rosabok.blogspot.com
Postat av: katja

you made it! diggar ju mest heartbeat... pappi music! midsommar.......... nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! parvi likes

2008-10-01 @ 22:30:37
URL: http://www.rosabok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0