Stockholm är vackert.

Efter närmare eftertanke insåg jag att jag hade haft det väldigt bra i solen igår. Att Stockholm kan vara så vackert är helt otroligt.. Hammarbysjöstad är underbart och om det inte vore för alla barnvagnsmorsor och den "perfekta famile"-atityden skulle jag vilja bo där.
Bella och Sara hängde och njöt för fullo.. nedan följer en liten bildhistorik..


Kinabuffé i solen, kan det bli bättre..?

Jag kikar ut från våran läsplats..lite annat än lappis kanske..

Bella, utsikten, och hunden Roffe som sprang iväg..





Snacka om utsikt..

Sunbading..

Kommentarer
Postat av: katja

kom till luleå pappsi! parvi börjar få pappa abstinens

2008-09-24 @ 13:29:43
URL: http://www.rosabok.blogspot.com
Postat av: pappa

OCH..Pappa saknar sin parvi! :)

2008-09-24 @ 13:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0