bläää..!

Den här veckan ska jag läsa en sociologi bok på 200 sidor samt referera den till på måndag. Problemet är bara att jag inte har börjat och att jag inte heller har några som helst intentioner att göra detta. Mina misstankar om det artiga sms:et infriade sig igår, och efter ett annat sms, blev jag först ledsen, sedan arg och nu bara deprimerad. För egentligen är det inte ett elakt beteende, bara kanske lite mindre rakryggat, men vad hade jag egentligen väntat mig? ja, jag är bara alldeles för knäpp för mitt eget bästa. Att jag tillråga på allt kommer behöva sitta inne och ruttna även denna helg gör mig mer än förbannad. Men som sagt, för dum för mitt eget bästa som jag är, sätter jag ju inte igång och läser bokjäveln. Utan jag ägnar mig istället åt självömkan samt åt att fundera över om denna är befogad.
Nåja, nu ska jag trotsa mig själv och läsa..! hejss.!

Kommentarer
Postat av: isabelle

tror faktiskt den är 250 sidor

2008-09-24 @ 10:45:21
Postat av: saraa

Oh, noo!

2008-09-24 @ 10:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0