Coffe will kill me!

Shit, vilken dag. Nyss hemkommen från skolan och kanske lite besviken på att jag aldrig lyckas sitta kvar riktigt länge i biblioteket. Hur går det egentligen med mitt mål att bli en pluggis? Väl hemma lyckas jag ju heller aldrig plugga, det finns alltid något annat att göra. Varför envisas jag då med att gå hem iallafall?
I morgon kommer Charles på besök. Det hade verkligen varit jätteroligt om det inte var för all tentastress. Det sista jag har lust med är att prioritera straightklubb i dessa tider, barnsligt men sant. 
Den här veckan har det blivit mycket kaffe, och sedan kaffen idag har jag inte direkt varit som vanligt utan istället skakat och ätit oavbrutet. Kaffe och jag går helt enkelt inte ihop. Ändå envisas jag med att dricka kaffe för att överleva den här veckan. Kanske var det inte så smart att gå ut igår? Men, what the fuck, i will survive..
Frågan är bara om det är kaffet eller om det är kaffet i kombination med stress och nervositet som gör mig knäpp. 
Usch, ja, nu måste jag plugga.. så stressen inte eskalerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0