Partyday?

Idag är en bra dag. Skolan var rolig fast den var trist. Känner att jag skriver som ett dagisbarn, men det får ni ta, det här är ingen preppo blogg utan bara min, och idag är jag trött.
Hmm..känner att det där inte riktigt gick ihop, jag som skrev att det var en sån bra dag..
Det är det dock fortfarande bara en lite tröttsam dag. Först 3 timmar i skolan, lyssnandes till en halvt exalterad professor som tro det eller ej, uppenbarligen råkar älskar statistisk analys.
Efter det plugg i bibblan, med Edith iof, vilket gjorde det hela trevligare. Vi fick ju trots allt Kaffe. Lunchen tillbringades med att akta sig för getingar, och sen Edith dödat en av dom var ingen säker, allra minst jag. Edith skrattade mest hela tiden. Efter ihärdigt plugg i bibblan blev det hur som helst dax för gymmet, och detta trots att jag kortsagt hade mindre lust. Efter kändes det som vanligt helt annorlunda, varför blir man så himla glad av att träna. Alla hurtbullar som jag hånat tidigare fick rätt tillsist, kanske borde man blivit fotbollstjej?
Hur som helst hade jag planerat att tillbringa kvällen med att läsa regressionsanalys, men detta ändrades snabbt sen jag pratat med kakan. Efter i princip 10 missade samtal med åtföljande msn-mess trodde jag att hon var i nöd. Men det visade sig bara vara partykakan mitt uppe i det hon är som bäst på, övertala folk. Jag behövdes dock inte övertalas, valet var enkelt, regressionsanalys eller öl? Vad väljer du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0