Spillt vatten.

Dagen började med att jag i sömnen spillde ut mitt vattenglas samtidigt som jag försökte trycka på snooze-knappen för typ fjärde gången. Arg som ett bi vaknade jag, men kanske borde jag istället vara glad för att det spillda vattnet fick mig att vakna upp, om än på ett ganska otrevligt sätt.
Mitt badrum luktar fortfarande herrparfym, men Charles har åkt hem. Även om det är skönt att äntligen va ensam i sitt hus, var det verkligen kul att ha en engelsman på besök.
Helgen var en stor enda fest, förutom söndag då jag duktigt nog pallrade mig iväg till universitetet.
Dagen har tillbringats med att gå igenom tentor i grupp. Det är det värsta jag vet så för en gång skull vill jag bara läsa. Med tanke på att jag inte gillar att läsa är det en bra jämförelse. Det positiva med att gå igenom tentor är i och för sig att det känns som en enda stor rast med tanke på att man får hänga med sina vanliga pluggkompisar samt några enstaka nyfunna. Det negativa är  "jag ska bara läsa - högen" som växer samt den panik man känner när man inte förstår frågorna. Jag har lyckats undvika kaffet idag, frågan är bara hur länge till det kommer hålla med tanke på att jag ska plugga hela kvällen, wish me luck!


Sara & Charles som seriefigurer.


Kommentarer
Postat av: parvi

DIGGAR paparazzi låten... o du, vem är tjejen på hazard inlägget

2008-10-22 @ 13:05:20
URL: http://www.rosabok.blogspot.se
Postat av: pappi!

Ja, erkänn att den passar in på mig! :D

2008-10-22 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0