Shape up!

Nu är det dax att rycka upp sig, att bli duktig! Det är exakt vad som krävs så här i höstrusket!
SÅ nu är jag påväg till gymmet för att köpa gymkort!
I förrgår var det den bästa dan på länge, jag och bella hängde på stan hela dan! Och som hon uttryckte det: We are not in prison anymore.!" (syftar på den långa perioden av isolering och skoluppgifter)
Detta firades hur som helst med muffins på muffinsfabriken samt oförskämt mycket shopping för min del! Efter det var jag lyckligare än lyckligaste och det blev inte sämre av spenatpasta, persbrandt och sleepover. Helt plötsligt var jag inte bitter längre, kanske var det shoppandet, kanske var det något annat..?
Dagen efter kom dock shoppingångesten då min ekonomi inte längre ser lika ljus ut! Men jag försöker intala mig att vinterjacka var ett bra köp och att gymkortet som jag snart ska införskaffa är mer än nödvändigt!
Idag är det fredag och jag har nog inte längtat så mycket efter att det ska bli fredag på lång tid.! Caliente ikväll.! I cant wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0