pictures

jag har tvättat 4 tvättmaskiner och för ovanlighetens skull kom jag helskinnad ut ur tvättstugan, varför är det alltid så mycket drama här i studentgettot? Kanske är det för att alla studenter tycker lika illa om att tvätta. Natasha hade förövrigt bevittnat ett bråk som nästan slutat i slagsmål sen en italiensk kille vägrat ta ut sina saker ur en maskin han hävdat att han bokat..draaama!
Idag upptäckte Edith att mastern jag ville gå inte startar i vår, bra att jag läser det finstilta.
Först blev jag asledsen men nu har jag faktiskt börjat vänja mig vid tanken att läsa företagsekonomi A istället. Det innebär trots allt mycket mer fritid och det gillar vi! Just nu leker jag med kort fast jag egentligen är hemma och "pluggar" ikväll, det är typ det bästa jag vet. Och jag borde verkligen gå en fotokurs, men när ska jag ha tid med det.

jag i paris..
jag för 100 år sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0