Cakes

Plättar, bacon och brockoligratäng, toast och björnbergsmarmelad. Lägg till Jazz och det kan inte bli annat än underbart. Brunch på Mosebacke är underbart. Det enda negativa är att vi inte dirket är dom enda som upptäckt det, trots det enligt mig orimliga priset, 160 kronor, trängs folk hysteriskt. Today is a good day, och efter att ha ramlat in i en loppis på vägen hem från brunchen blev den ännu lite bättre. Nu är jag ett linne och ett par örhängen rikare, och bara 52 kronor fattigare. 
Trots bakfyllan lyssnar jag idag på "Lets Twist Again" och får flahbacks från gårdagen. Vin och nattligt studiebesök följt av Caliente var allt annat än fel. Just nu funderar jag bara på hurvida jag ska vara duktig och läsa "Akedemis anrikning av män" eller om jag helt enkelt ska kolla på "Breakfast at Tiffanys". Det lutar åt det sistnämnda.  

Cakes - sunny sanaz shokrae
Hittade den här, är den inte fantastisk!



Kommentarer
Postat av: parvi

hittade samma bild ett tag sen, blev helt kär i den! jag vill också se ut så en dag. Som en kaka!



je t'aime!

2008-10-29 @ 10:57:29
URL: http://www.rosabok.blogspot.se
Postat av: sara

I know!! I love it!

2008-10-29 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0