jahaja..

Jahaja.. Nu har ett till hjul på min kontorstol lossnat och hitills lyser dom händiga fruarna med sin frånvaro.. Får helt enkelt se till att lösa det här själv.! Kanske får jag ta hjälp av den nya hemsidan jag hörde talas om, den ska tydligen sälja teknik riktad till kvinnor. Ett exempel på detta var en borr som kunde få plats i handväskan. Även om det låter väldigt smidigt, så hoppas jag innerligt att det var ett skämt! Hur som helst nu finns det ingen återvändo, jag måste laga min stol, frågan är bara hur!!

Kommentarer
Postat av: .KATJA

bilder pappa bilder!!!!!

2008-11-30 @ 16:02:13
URL: http://rosabok.blogspot.com
Postat av: tomten

fan va roligt att du säger det.. jag höll just på att ladda upp! ;)

Förresten älskar jag dina nya vinterbilder, i jul är det du som håller en fotoredigerar kurs för mig!

2008-11-30 @ 17:21:32
Postat av: .KATJA

haha... du skulle ba veta hur enkelt det är. Gäller ba att man leker lite. ; )

2008-11-30 @ 18:41:12
URL: http://rosabok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0