"Det kommer bli spårat!?"

Ett Fadderi utan dess like väntar mig och 200 andra ekonomer. All credd till den uppstyrda kåren som tillskillnad från sociologiska har ordnat mer än en ordentlig välkomstkommitté. Synd bara att det kommer så här 3 år för sent.. Välkomstmiddag, 5-kamp, militärsittning, ölpub, vinterkryssning, studio 54, kryssning, champangefrukost, sittning igen och allt inom loppet på 2 veckor. Alla tillställningar påbörjas även med en förfest hemma hos någon av de 19åriga faddrarna. I ett mail jag nyligen fick kan man läsa: "DET KOMMER BLI SPÅRAT!"
Helt idealiskt för en straight förstaårsstudent. En mardröm för mig.  

Kommentarer
Postat av: Carlenius

Det kommer bli spårat! Haha..

2009-01-21 @ 19:01:21
URL: http://carlenius.blogg.se/
Postat av: Sara

jag vet!

2009-01-22 @ 16:06:24
Postat av: Elvira

Åh gud. Tack för att du bekräftar min tes, man kan bli för gammal för studentlivet!



Tur att det finns svettiga källare på söder istället!

2009-01-25 @ 10:35:50
URL: http://elvirasbrev.blogspot.com
Postat av: Sara

Hehe.. minst sagt!

På lördag gäller det! ;)remember!?!

2009-01-25 @ 18:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0