"Grattis blivande ekonom?"

Yes, jag får läsa företagsekonomi! Jag är sjukt glad över att ha kommit in men mindre glad över att jag nu ska gå i en klass med 200 EKONOMI-studenter! Been there, done that :(
Följande brev låg idag i min brevlåda..

"Du har precis kommit in på en av landets mest eftertraktade ekonomiutbildningar och är nu därigenom en del av den gemenskap som finns här!"

Men tänk om man inte vill vara en del av denna gemenskap då. Jag orkar inte med blonda ginatricå-tjejer, brats med backslick och deras snilliga datorer, hjälp!! Och nej jag har inte fördommar, inte alls..haha! Förhoppningsvis får jag en possitiv överaskning och alla mina fördommar krossas!

(Och brevet ovan är ju bara ett exempel på deras översittartendenser!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0