- Har du någonsin sett en sån här stor fisk?

-Sara.!
-Saaraa..!!
-Har du någonsin sett en sån här stor fisk?

Mamma sitter och ser på något jävla fiskeprogram och så fort dom får upp den minsta aborre ropar hon att jag ska komma och titta! Jag visste väl att man blir skadad på något sätt av att växa upp med en fiskare till far.
Själv har jag ju just på grund av detta sluppit fisk i alla dess former under hela min uppväxt. Med undantag för lax och löjrom. Det tackar vi för,.!
Today is my last day.. eller iallafall min sista hela dag. Jag vill in till "byn", som anna skulle ha sagt! Den här julen har man ju blivit näst intill skadad av all danska, men måste säga att det varit rätt trevligt ändå.! Och jag pratar snarare bredare norrländska än vanligt.. ikväll bliree ÖL, nåjoo.

Kommentarer
Postat av: Carlenius

Har du någonsin sett en sån här stor fisk? (visar med båda händerna) ;D



2009-01-07 @ 12:24:32
URL: http://carlenius.blogg.se/
Postat av: Sara

Gaaah.. ska du nu också börja när jag äntligen sluppit mammas tjat. Å andra sidan är det skönt att någon tar på sig rollen när hon e långt borta.. hemtrevligt.! :)

2009-01-07 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0