A happy happy new year!


image56


Luleå, jaa..vad ska man säga! Det var sig likt..and parts of me loves it!

Same feelings, same people, different people.. för visst är det helt plötsligt så många små! Charlotte and me "went clubbin" på onsdagen.. och uttrycket passar endast för att kön var längre än på stureplan, bristen på uteställen gör det nya "magma" (observera det flashiga namnet) till vad spybar en gång var!

Julstress på stan, OH YES!
Insåg att det var omöjligt att hitta några som helst vettiga kläder i partytopparnas stad!
Och var e snön och var e kylan? Anyway, Im not complaining! Frågan är om man kommer få uppleva en till nyår gråtandes i 30 graders kyla?

Katja vill att jag ska tatuera "pappa är straight", det vill inte jag!
På vår fika hade vi den mest bisarra men ack så roande diskutionen om att knuffa tillbaka ngn i garderoben, okej jag inser att det inte e så kul att läsa nu, och att det verkar en aningen homofobiskt! men det va sjukt kul! -Nej, nej .. gå tillbaka in i garderoben, du får inte komma ut!!! mohahaha!

Nyår var nog det bästa nyåret hitills, även om lite mindre alkohol-konsumtion gjort det hela bättre! Min och Annas ack så bisarra video fick mig att inse att jag var pinsam, mkt pinsam! Vi var ju tvugna att precis som förra året, dokumentera! Men anteckningsboken från förra året hade kanske varit ett bättre alternativ, dock ej lika roande!



image57




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0