Förevigande av bambuörhängen..

Efter mitt drama med legitimeringen igår, bestämde jag mig imorsse för att helt enkelt skicka in förnyelsen av körkortet trots att mitt senaste försök till kort inte var vidare bra! Jag ser inte särskilt fin ut på kortet och råkar dessutom bära bambuörhängen, något jag inte reflekterat över vid tagingstillfället men som Fredrik snabbt gjorde mig uppmärksam på!

"-Vill du verkligen föreviga bambuörhängena på det sättet?" Ne, det vill jag väl egentligen inte.
Men bättre ett fult legg än inget alls.!

Även en annan sak har nu blivit åtgärdad, och min "to do-list" krymper sakta.
Igår när Mippe var på besök lyckades han nämligen skruva fast hjulen på min kontorsstol, alla förutom ett! Det sista limmade jag sedan fast, gick helt utomordentligt men kan väl minst sagt påstå att Mippe tyckte det var en ganska underlig idé. Kanske inte så underlig från någon som vid tillfället i princip inte visste vad en skiftnyckel var! Lim däremot, det är praktiskt! Men jag vet, kanske inte optimalt! Men vaddå det funkar juh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0