Dan före dopparedan..

Vi försökte festa igår, hur bra det nu gick. Efter att blivit utkörda från stans enda öppna bar klockan halv tolv återstog inget annat alternativ än att ta taxi hem. Eller ja, vi hade ju kunnat gå, vilket i efterhand hade varit ett mycket smartare alternativ. Nu återstod istället 40 minuters väntan ute i kylan. Och sedan inte ens en gnutta medlidande från chaffisen som trots allt sagt att väntetiden skulle vara 10 till 15 minuter.
Idag har vi irrat runt på stan, även om det var kul att hänga med sina vänner igen, var det ju allt annat än roligt att göra alla innanjul-ärenden. Systemet, juklappar, linsvätska and other shit. Men så får jag väl skylla mig själv som sparar allt till dagen innan jul.
Imorgon är det julafton och ännu ett år har gått sen sist, kanske snarare vad man förknippar nyår med, men ändå!
Sitter och lyssnar på Cat Stevens och tänker på gamla luleåtider. Än har jag inte sett något gammalt ansikte, var är alla jag en gång kände? Kanske ses vi alla på juldagen för då är "Klubb Kultur" inbokat och förköp köpt.!

See you around.? Hopefully!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0