Skorpor och blåbärssoppa.

Jag höll nästan på att glömma bort att jag från och med igår ska skriva blogg varje dag. Det är lättare sagt än gjort.
 Å andra sidan borde idag nästan räknas som ingen dag med tanke på att det inte alls hänt något idag.
Dagen har bestått av ett maraton av "L word" för att sen avsluta med att se "Den näst bästa" på tv. Jag må vara blödig, för ni kan inte gissa hur mycket jag grät.!
 Att vara sjuk för 3:e dagen i rad är för övrigt aptrist, speciellt när man redan var uttråkad innan man blev sjuk. Just när det roliga skulle börja kom den här satans influensan, nog om det. Efter dagar med illamående och feberfrossa verkar plösligt mammas magsjukediet bestående av skorpor och blåbärssoppa gjort susen.. kan nämnas att jag inte är särskilt förtjust i nyss nämnda soppa, men att mamma sa att jag skulle se det som vilken medicin som helst. I didnt belive her, but now i might! Men kanske var det inte dagis-dieten utan kladdkakan med grädde som jag tjuvåt. Hur som helst hoppas jag nu att lidandet är över och att semestern, iaf den delen som e efter pride, kan börja på riktigt.
 På onsdag bär det av till London, och det ska bli kul, och semester på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0