Spring and summer has past..



Det är som att livet går för fort för att jag ska hinna med.. speciellt när det gäller att skriva blogg.
Helt plötsligt har hela våren paserat och inte har jag skrivit något blogginlägg alls.! Det har helt enkelt varit för mycket med allting, fast mest med skolan som bestått av ett näst intill kaosartat sammarbete med min skolbästis. Uppsatsen som innebar att göra en ekonomisk konsekvensanalys av ett eventuellt införande av vårdnadsbidraget var möjligen att ta sig vatten över huvudet. Efter en heldel tjaffs och massa onödigt arbete från min sida hamnade betyget ändå tillsist på ett C, trots att vi blivit lovat B efter enstaka kompletteringar.! Jajja.. jag orkar inte bråka, det e lugnt, jag hade inte förväntat mig mer, men finns det något jag hatar så är det när någon ger falska förhoippningar och sen inte alls bryr sig. För övrigt såg jag vår handledare på stans flatigaste klubb under priden, hon såg ut att skämmas lite.

Priden var fantastisk men som vanligt är jag besviken, det verkar aldrig hända något spektakulärt i mitt liv men frågan är ju också vad jag egentligen föväntar mig. Jag träffade massa trevliga och glada människor och det är väl det som är huvudsaken. Nu är pride över, och sommren är över..

Långa dagar på maxkontoret, underbara luleånätter och en hel del grillkvällar är över.. Luleå är det perfekta stället om man vill uppleva hur det är att ha trist men samtidigt så kul på en gång.
Kort sagt, luleå är över, pdol är över (ja, du läste rätt, vi och alla fjortisarna var där, en upplevelse måste jag säga) och PRIDE lider mot sitt slut.. jag är förvirrad, ledsen men lycklig.

Mer av sommaren i svartvitt!











Förhoppningsvis ses vi snart..! För nu ska jag börja blogga på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0