pölseland, here we come! :)


jag är sjuk, och tycker allmänt synd om mig själv! :( orkar inte göra någonting, och jag vill göra allting, jag vill till och med plugga!

Hösten är här, för att stanna.! Och trots att det är mysigt blir jag deprimerad! var tog ljuset vägen?

Men jag är glaaad.. för på fredag bär det av till pölseland och lilla annas kollektiv :) cant belive it! vi ska på husfest och på gayklubb sen så ska det fikas, och dansas och sjungas såklart! det är höstens höjdpunkt, i allafall som det ser ut nu! Its going to be fabolous, I cant wait! ;)
Det enda som kan hindra det är den jäkla förkylningen som aldrig verkar vilja försvinna.. damn! så nu är det dags för huskurer, har redan provat vitlök, några andra tips?

mvh / långa farbrorn!
 

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0