normal?

image43Anna berättade för mig att hon hört att normala människor gillar:

 1. Stranden
 2. Massage
 3. Att cykla 
 4. Vin.

Och eftersom hon, som hon så fint uttryckte det "gillar ingetdera" var hon orolig att hon inte var normal!.. kanske inte helt seriöst orolig men endå! :)

jag kunde dock trösta henne med att jag inte heller är särskilt normal isåfall, inte direkt min tio i topp lista över saker som jag gillar. Även om jag inte har något emot en dag på stranden föredrog jag dock virrande i gränder & secoundhandaffärer sist jag hade valmöjligheten så att säga!
Tessa däremot spenderade all tid på stranden, är besatt av massage och har tjatat om cykelturer hela sommaren, hon måste vara den mest "normala" jag känner!

Min enda tröst är att jag älskar vin, en klar favorit! Ett tips för den som vill är "San Valentin", en varning dock, se upp..det är godare än saft!
Igår var det däremot ruskigt gott me öl, kanske var det för att jag till min egen besvikelse bara skulle dricka en, eller för att de va så bra stämning! jag gillar spelningar och mysigt häng, mer sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0