Flummdans och snakebites

Flummdans och snakebites på fest i solna förra helgen! nostalgi måste jag säga!

Efter ett gatlopp till tunnelbanan, bestående av ett tjugotal fulla försenade ungdommar på rad, blev det "China Theatern"!
Det va nice trots bristen på gays! :)
Fick massa ragg, just typiskt när man inte är ett dugg intresserad!! Varför är killar så mycket mer PÅ!?
Blev "kompis" med en kille som påstod sig också ha varit gay en gång i tiden, haha, jag som trodde att om man var gay så var man det hela livet, eller iaf BI! men jag kanske har fel? om man ska tolka honom så har jag uppenbarligen det!

Veckans skämt är mina grannars upprörda disskution om att jag är den enda som tar hem snygga tjejer hit! haha, om det endå stämde! :)

"Why is Sara the only one bringing pretty girls to the corridor? This is not fair, why cant we get any prettygirls, were guys!" (läses med grekiskbrytning)

Hur som helst så kunde jag trösta dom med att dom jag "drar hem" till i princip 100% är hetro och mina vänner! :)





image39

image41

image40

image42

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0