Var det kaffet?

Vaknade klockan 6 imorsse och kunde verkligen inte sova. Frågan är varför? 
Det verkar totalt orimligt att den lilla mängd kaffe jag drack igår skulle leda till sömnsvårigheter. Men då jag somnade runt 2 är det ju knappast för att jag var utvilad.
Hur som helst tog jag mig i kragen och gick till gymmet innan skolan vilket fick mig att känna mig extremt nöjd.
Nu, ett seminarie senare känner jag mig fortfarande pigg, men jag är rädd att det kommer gå utför. Fredagskänslan har infunnit sig och hindrar mig från att göra något som helst vettigt.
Ja, inte ens ett vettigt blogginlägg kan jag skriva såå.. gott folk, have a nice day! :)


Kommentarer
Postat av: daughter

hur går det med laptoppen? Klarar du dig???

2009-01-26 @ 00:17:47
URL: http://www.fuckhtml.blogspot.com
Postat av: Daddy!

Im surviving, men det är på håret!

Hur är det i L-town, kommer du dig iväg till Paris snart? pusss!

2009-01-26 @ 16:22:21
Postat av: parvi

Jo, jag lyfter från arlanda 07.10 den 5:e feb. Jäklar vad myrorna kryper sönder brallorna!



2009-01-26 @ 16:30:18
URL: http://www.fuckhtml.blogspot.com
Postat av: Papii

Jag fattar det.! Gud va kul! Grattis! :)

2009-01-27 @ 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0