Happy New Year!



Så var det nyår.. och början på ett nytt alldeles fantastiskt år? Tron på ett extra bra år har sedan länge infunnit sig i dom stockholmska studentkorridorerna..
Det nya året ska bli mitt och Mippes år, ett år i kärlekens tecken. Och det är inte precis så galet som det låter! Utan innebär snarare att det är vår tur iår..Hur det lär bli med det tål ju att se...
Men kanske var det en av dom bästa nyårsaftona på länge.? Äkta Houswifin på Rökvägen, med middagande och ölspel. Sedan fest hos elin.. Ingen filmning och inget vatten det här året, däremot folköl, rom och skedspel. Halv fem på morgonen ville jag fortfarande inte åka hem och likt förrförra nyår tjurade jag som en treåring i taxin.. förlåt anna.!








Kommentarer
Postat av: Isabelle

åhhh jag skulle ha varit där, nästa år kanske:)

2009-01-05 @ 13:46:38
Postat av: Sara

JAA! Faan det skulle du! :) Next yeaaar..

2009-01-05 @ 13:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0