tråkmonster..

Har nyss lyckats sticka hål i min fot med nagelsaxen vilket kanske säger allt om mitt bakistillstånd idag. Igår blev det fest och kanske lite för mycket öl. Kanske var det tur att "gud" stoppade oss från att köpa fler..
Efter att åkt tbana fram och tillbaka till hässelbystrand, bra sara bra, hamnade vi tillslut på trädgårn. Och jag lyckades undvika att bli dödad på kuppen. En prestation må jag säga.
Kanske var det vinets förtjänst. Hur som helst var jag väldigt glad över att få festa lite! Finally! Jag hade så kul att jag tydligen inte ens märkte att krogen kryllade av gayguys? Gjorde den? Gör lite alkohol så stor skillnad.?

Nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström..som den patetiska kräftjävel jag är. Frågan är om jag borde sova. Ja, det borde jag. För imorgon väntar en till dag med mamma och pappa på stan.. oh lord.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.... flummiga farsan på stan

2009-04-12 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0