Where to go.?

Inget datorinlämnande blev det, däremot en jävligt god pizza, kladdkaka och två tröjor.! Väl i expertbutiken visade det sig vara en gammal klasskompis som jobbade. En kille som var väldigt trevlig trots att han hela kursen kallade mig norrlänningen samt härmade min dialekt med finlandssvenska. Hur som helst kom vi fram till att det var smartare att vänta med att lämna in datorn då det skulle ta 4 veckor.
Det känns som ett smart beslut. Förutom att det underlättar uppsatsskrivandet underlättar det även min förmåga att undvika detta. Möjligen tar dom båda effekterna ut varandra.
Inget lagande av min väska blev det heller, skomakaren kunde tydligen inte sätta dit en mässingskruv och Clas Olsson kunde inte ens sälja mig en. Inte någon skruv huvudtaget det vill säga, vare sig mässig eller ej. Så nu är jag väsklös och har ingenstans att ta vägen? Where to go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0