nötmix anyone?

Idag har jag efter många om och men äntligen gjort ett nötallergitest. Det var verkligen på tiden, tänk vad snopet att ha skippat nötter hela sitt liv, helt i onödan.
Efter att hysteriskt ha avvärjat ett astmatest med åtföljande pricktest fick jag äntligen ta ett blodtest för nötter. Det jag verkligen var intresserad av. Jag hade mindre lust att betala 200 kronor extra för att testa mina luftvägar, något dom på fysiologlabbet hade svårt att förstå. Tillslut fick jag iallafall ta ett blodprov som kommer testa "nötmix" och dess korsrelationer med andra ämnen.
Så nu återstår det bara en lång väntan innan jag får veta om jag varit hypokondriker hela mitt liv eller inte. Spännande.
Testet kommer förövrigt även att avslöja huruvida jag är allergisk mot häst, hund, kvalster, pollen etc. Skulle ju va himla komiskt om jag var allergisk mot hästar..utan att märkt något liksom. Men inget förvånar mig, så det är säkert så!


NÖTMIX :(

Kommentarer
Postat av: parvi

haha, klart det roligaste jag läst på länge. HAHAHAHA.... klart du INTE är allergisk. Det har vi ju sagt hela tiden. Lille pappsen!



vet du om klara kommer hem till julen?



pussssssssss

2008-11-12 @ 11:24:47
URL: http://rosabok.blogspot.com
Postat av: pappa

Haha, ja,men snart får vi veta den rikitga sanningen. Nu återstår det bara en lååång väntan till jag får veta resultatet! :D

Messade faktiskt med Klara idag, och det verkade osäkert om hon skulle komma hem eller ej. Hennes mamma skulle nämligen komma till London! så risken finns väl att hon stannar där :(

2008-11-12 @ 13:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0