Heja norrland.!

Eller kanske ska man säga heja Malta och heja Kevin. Solskenshistorien blev sann. Och till och med jag sitter tårögd framför tvn. Jag är ledsen Alice, men Kevin var överlägsen.
Visst, Alice är duktig, men ack så präktig! Och vem vill egentligen höra en ny version av crazy in love? Förresten, är det bara jag som tycker att vinnarlåten låter som en disneylåt?

På tal om något helt annat. Igår lyckades jag laga min väska och samtidigt tjäna 600 kronor.
På HM blev jag bemött av en extremt trevlig kassörska, och hennes lite mindre trevligare chefer. Jag fick ingen ny skruv och inte heller någon ny väska, trots att dom hade fler på lagret. Kommande kampanj, var anledningen, jag säger bara, ursäkta?! Tillslut kom iallafall kassatjejen med den briljanta idén att jag kunde laga den själv och ändå få kompensation. Cheferna däremot tyckte inte den var lika briljant och den stackars kassörskan blev allt mer bekymrad. Tillslut fick hon iallafall göra sin påkomna deal, som hon förmodligen kommer få sota för. Jag däremot var mycket glad. 
Efter att fått tillbaka pengarna och sedan köpt lös väskan för ingenting, fick jag min väska lagad gratis av skomakarna i Mörby. Tror inte man kan få någon bättre service, dom fyra männen i princip slogs om att få laga min väska, och envisades till råga på allt med att inte ta betalt. Visst vad kan skruven kosta, men jag hade garanterat varit beredd att betala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0