"Det är 63 samtal före dig i kön"..

"Det är 63 samtal före dig i kön".. Några youtube-låtar senare fick jag äntligen prata med en mycket trevlig kvinna som hjälpte mig att via telefon före över de önskade pengarna till tyskland. Efter mycket bokstaverande, likt B som i Bertil, var det äntligen gjort. Tack gud för att det finns trevliga personer i servicebranschen. Något jag var tvungen att göra den trevliga damen uppmärksam på. Hon blev glad.
Efter mitt tidigare besök på banken imorsse hade jag börjat tvivla. Dagens samhälle är ganska konstigt, i egen hög person får man knappt göra något längre..egentligen inte personalens fel, jag vet.   
Jag försökte sätta in pengar till Tyskland, men då mitt legg just gått ut och mitt körkort var trasigt var detta helt omöjligt. Enligt bestämmelserna får inget som helst trasigt ID.kort godtas.. näähä, då var det bara att åka hem igen..byta kod via internetbarnken för att sedan ringa telefonbanken? Jag säger bara en sak, Jävla byråkrati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0