Ringer Gunnel

Administration och organisation verkar ta all min tid nu för tiden. Och när jag inte administrerar, ja, då letar jag efter annat att göra. Saker som att måla naglarn eller efter passande tv-program på agendan. Kan ju inte missa halv 8 hos mig.. eller.?
Har i dagar ringt rekryteringskvinnan Gunnel som jag behöver få tag på, eller det var iallafall vad jag trodde. 
Tog över mammas mobil i julas, där det passande nog fanns en Gunnel i telefonboken, vad smart jag var som la in hennes nummer tänkte jag och började hetsringa. Synd bara att det var fel Gunnel. Väntar fortfarande på ett samtal från mammas kompis som undrar om allt står rätt till.. ops.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0