human.?

Total panikångest igår, kunde helt enkelt inte förstå hur man kunde vara så dum att man frivilligt sitter inne på sitt rum en fredagkväll. Och dessutom totalt isolerad utan dator. Det hela blev inte bättre av att prata med folk som verkade ha allt för kul på en fest jag kunde ha varit på. Istället sällskapade jag Mippe till Ica, och sjöng till " Are we human, are we dancers" i köket. Kom fram till att jag var både mänsklig och dancer och totalt felplacerad på en fredagkväll!

Nu sitter jag iallafall här på skolan vilket vi kan tacka kvällen igår för. Imorsse har jag städat, kollat på bygglov & även gråtit en skvätt när dom byggde en ramp och lekstuga till en rörelsehindrad flicka.
Hann även med att bli sjukt irriterad på Rickard Sjöberg och hans extremt klyshiga postkod-reklam.! Att måla upp postkodlotteriet som forumet där du räddar världen, gör mig äcklad. Bara reklamen gör att jag ALDRIG skulle stödja deras "rädda världen"-kampanj.
TV4, tänk om.

Kommentarer
Postat av: Carlenius

Söt du är!=) Det är bra att stanna hemma ibland, fast förstår känslan. The Killers - Human är rätt bra btw. :)

2009-01-20 @ 10:54:23
URL: http://carlenius.blogg.se/
Postat av: moa

och dessutom är han med i livets ord! rickard alltså

2009-02-01 @ 02:22:09
Postat av: Sara

herregud, tack för uppmärksammandet moe..det gör mig ju knappast mindre skeptisk!

2009-02-07 @ 15:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0