Är det bara jag.?

Sannolikheten att stans snyggaste tjej skulle vara gay, singel och dessutom gilla mig, borde vara minimal.
Trodde att jag slutat bete mig som en blyg mes i större sällskap, men märkte nyligen att så inte är fallet. I synnerhet då jag råkar gilla någon i detta sällskap. Då bli jag blir blyg, konstig och säger inte något som helst vettigt.  Kan ju inte vara särskilt lyckat eftersom alla jag gillar då borde tycka att jag är ett totalt seppo. Inte så konstigt om ingen jag gillar, gillar mig då.

Igår var en aningens jobbig dag, det var kallt, alla var bakis och jag kunde inte tänka klart nånstans..
Gårdagens roligaste diskussion?

Moa: Hon var bubblare då.
Anna: Vad är en bubblare?
Jag: Jag gissar på sneaker-stil.
Anna: Va?
Jag: Vad är en bubblare?
Moa: Jag sa blondare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0