Runtsläpad

Igår släpade mamma runt mig på stan.. (ja, först efter att jag lyckats ta mig dit det vill säga, något som var en ren robinsoninsats). Affär för affär avverkades och mamma verkade bli mer och mer motiverad ju mer tiden gick. Jag, tröttare, bittrare och otrevligare.
Så idag har jag mest fikat. Fikat med 3 vänner, fikat med en bebis, fikat med mormor, fikat med mamma och pappa. Och så skottat snö hos mormor.

Blir tokig över att inte göra någonting samtidigt som jag inte har nån vidare lust att göra något alls.. Måste ju njuta av mina 10 dagar som låtsaspensionär. 
Dan före dan före dopparedan idag..
Jag längtar till Julafton men mest till Anna Ankas jul.. broskjansson och rumpövningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0